Kontorassistent til Grindsted

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du med mange forskellige opgaver og meget afveksling i din arbejdsdag? Og er du fortrolig med IT og vant til at sætte dig ind i nye systemer? Så er du måske lige den kollega, som vi savner i vores administration i Grindsted.

Vi har fuld fart på og søger derfor endnu en dygtig og fleksibel medarbejder. Vi er et ungt team på fem personer, som deles om opgaverne. En stor del af hverdagen går med at servicere vores kolleger – enten på byggepladserne eller på kontoret. Desuden vil du arbejde med bogholderiopgaver samt løn.

Du vil bl.a. komme til at arbejde med

  • Debitor-, kreditor- og finansbogholderi
  • Momsafstemning i Excel samt indberetning til SKAT
  • Lønkørsel hver 14. dag
  • Månedsafslutning med diverse afstemninger i Excel
  • Aconto- og ratefakturering på vores igangværende sager
  • Korrekturlæsning og udsendelse af referater, entrepriseaftaler m.v.
  • Håndtering af byggetegninger samt brug af tilhørende digitale værktøjer
  • Diverse ad hoc-opgaver på kontoret, herunder post, telefonopkald m.m.
  • Klargøre til møder, indkøb til m.v.

Vores faglige og personlige forventninger til dig

  • Relevant uddannelse inden for kontor/økonomi og gerne med erfaring fra en tilsvarende stilling
  • Velfunderet i Office 365 (SharePoint, Power Point m.m.)
  • Kendskab til Business Central regnskabsprogram og Lessor payroll lønafregning
  • Gode danskkundskaber
  • Serviceminded og nyder at have kontakt til mange mennesker
  • Udadvendt, godt humør og god til at kommunikere med personer på alle niveauer
  • Omhyggelig, struktureret og kvalitetsbevidst
  • Selvstændig med stor ansvarsfølelse og tager gerne initiativet

Vi tilbyder dig

Et job med en afvekslende hverdag indenfor administration og økonomi, hvor to dage sjældent er ens. Vi veksler mellem opgaverne, så alle kan afløse hinanden.

Du bliver en vigtig del af en virksomhed, hvor respekt, ansvarlighed, troværdighed og høj faglighed er kerneværdier. Det er sådan, vi sikrer både glade medarbejdere og kunder.
Du vil opleve at blive støttet i din udvikling og at få attraktive ansættelsesvilkår med hensyn til løn, pension, sundhedsforsikring m.v. Arbejdstiden er 37 timer.

Ansøgning

Send os din motiverede ansøgning via dette link snarest muligt, da vi afholder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte bogholder, Dorthe Marcussen - tlf. 4033 9531. (Dog undtagen uge 29 og 30 grundet ferie). 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som naturligvis behandles fortroligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

K.G. HANSEN & SØNNER A/S, Odinsvej, 7200 Grindsted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.kgh.dk/job/?hr=show-job%2F147492%26locale%3Dda_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5831169

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet