Controller med stor forretningsforståelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en forkærlighed for det, du kan ”sætte to streger under”? Motiveres du af tal, likviditetsstyring, analyser og regnskaber - og har du lyst til at være med på en vækstrejse? Så har du her chancen for en unik udviklingsmulighed i en spændende og vækstorienteret virksomhed.

Vi søger efter en dygtig controller - gerne med et par års erfaring, der sammen med vores økonomidirektør har lyst til at udvikle vores nyoprettede stilling som controller.

Jobbet

Du vil blive beskæftiget med mange alsidige opgaver, og det er vigtigt, at du bruger dit overblik og er opsøgende på de nødvendige informationer for jobbet. Du er god til at se udviklingsmuligheder og trives med at optimere processer, som bruges på tværs i organisationen. Du skaber respekt om din person, og da du har en stor kontaktflade, er det vigtigt, at du er god til at kommunikere på dansk både i skrift og tale og gerne engelsk.

Opgaver

  • Assistere med økonomistyringen - herunder ledelsesrapportering, månedsregnskab, budgetter, budgetopfølgning samt årsregnskab
  • Udvikle, optimere og beskrive processer og arbejdsgange
  • Controlling af byggeprojekter og støtte til de ansvarlige ift. opfølgning på økonomien i projekterne samt afdække økonomiske risici
  • Implementering af et BI system til økonomisk opfølgning samt ledelsesrapportering
  • Ansvarlig for IT-projekter
  • Optimering af forretningsgange og likviditetsstyring
  • Ad-hoc opgaver for direktionen og økonomidirektør, herunder analyser og processer

Vores faglige forventninger til dig 

Du har en videregående uddannelse indenfor økonomi eller finansiering – f.eks. HD i regnskab eller økonomistyring – måske er du cand.merc.aud.
Du er superbruger i Excel og har gerne kendskab SQL-database. Desuden har du flair og interesse for IT og det vil være et ekstra plus, hvis du også kender Navision økonomisystem.

Personlige kompetencer

  • Du er analytisk, struktureret og detaljeorienteret
  • Du prioriterer tid og opgaver gennem et solidt overblik
  • Du er vedholdende og udviklingsorienteret
  • Du formår at bevare roen og forholde dig kritisk til detaljen, når der er mange opgaver

Desuden ser vi gerne, at du har en god forretningsforståelse og evner at gøre det komplekse enkelt. Du får rig mulighed for selv at præge stillingen og løsningen af dine arbejdsopgaver, da det er en nyoprettet stilling.

Vi tilbyder dig 

En attraktiv stilling i en velkonsolideret virksomhed, hvor du vil få mulighed for indflydelse, ansvar, faglig og personlig udvikling samt udfordrende opgaver sammen med dine dygtige og erfarne kolleger.

Vi er en arbejdsplads, hvor respekt, ansvarlighed, troværdighed og høj faglighed er kerneværdierne. Det er sådan, vi sikrer glade medarbejdere, kunder og et godt arbejdsmiljø. Du vil også opleve at blive støttet i din faglige udvikling gennem både interne og eksterne kurser. Desuden får du attraktive ansættelsesvilkår med hensyn til løn, pension, sundhedsforsikring mv.

Ansøgning

Send os din ansøgning hurtigst muligt via dette link, da vi afholder samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør Johnny Madsen på telefon 2127 3656, dog undtagen uge 29-31.
I uge 31 kan Charlotte Baisgaard kontaktes på telefon 5197 3537 for spørgsmål.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som naturligvis behandles fortroligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

K.G. HANSEN & SØNNER A/S, Odinsvej, 7200 Grindsted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.kgh.dk/job/?hr=show-job%2F154358%26locale%3Dda_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5872778

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet