Servicemindet allround kontorassistent til mindre OK-fagforening i Vejle

Profilbillede
dato

Til vores fællessekretariat i Vejle søger vi en faglig stærk kontorassistent til at varetage de administrative opgaver.

Forbundet af Kirke- og Kirkegårdsansatte (FAKK) søger en dygtig kontorassistent til vores team. Hvis du har en passion for at yde god service, administrere sager og betjene telefoner, er dette jobbet for dig.

Er du ikke i besiddelse af samtlige kvalifikationer anført nedenfor, vil der være en grundig oplæring. Det vigtigste er den rette indstilling – resten skal vi nok lære dig.

Arbejdsopgaver

  • Telefonbetjening: Besvare opkald, videreformidle beskeder og assistere medlemmer.
  • Sagsstyring: Håndtere medlemssager, oprette af sager og arkivering.
  • Medlemsservice: Vejlede medlemmer, besvare spørgsmål og sikre høj medlemsservice.
  • Servicere formandskabet med:
    • klargøring til mødeaktiviteter
    • mødeindkaldelser, referater mm.

Kvalifikationer

  • Erfaring med telefonbetjening og medlemsservice.
  • Evnen til at strukturere og organisere arbejdsopgaver.
  • Grundlæggende IT-færdigheder. Fuld operationel i Office-pakken. Til dagligt vil du primært arbejde i Outlook og i vores sagsstyringsprogram Work-Zone, som er et brugervenligt KMD-program.
  • Gerne minimum 3-5 års erhvervserfaring.

Personlige egenskaber

  • Serviceorienteret og imødekommende – du kan bevare det gode humør i en travl hverdag.
  • Ansvarsbevidst og pligtopfyldende – du trives med både rutineprægede opgaver samt ad hoc-opgaver.
  • God kommunikator – du skal være proaktiv, løsningsorienteret og have gode kommunikationsevner.
  • God kollega – du er vant til at arbejde selvstændigt, men trives i et team.
  • Organiseret og struktureret – du kan holde overblikket og prioritere dine opgaver. For at få succes i stillingen, er det vigtigt, at du trives med at håndtere flere opgaver og aktiviteter samtidig.

Vi tilbyder

  • En varieret arbejdsdag med fokus på god medlemsservice.
  • Et spændende og udfordrende job i en til tider travl hverdag, hvor du vil indgå i et team med engagerede og gode kollegaer. Vi har et uformelt arbejdsmiljø.
  • Vi bestræber os på et godt kontorfællesskab, samt mulighed for at kunne arbejde hjemmefra efter aftale.
  • Der tilbydes en konkurrencedygtig løn efter aftale, med pensions- og sundhedsordning.
  • Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst mellem Forbundet af Kirke- og Kirkegårdsansatte (FAKK) og Handels- og Kontorfunktionærernes Forbund i Danmark v/ HK Privat Sydjylland-afdeling.

Vi vil gøre alt for, at du kommer til at føle dig som en integreret del af vores team!

Ansøgning: Send din ansøgning og CV til kontor@fakk.dk. Vi behandler naturligvis din ansøgning med største fortrolighed. Vi glæder os til at høre fra dig!

 

For mere information om FAKK, besøg vores hjemmeside

Ansøgningsfristen er 4. april.

Ansættelsessamtaler finder sted på Hjulmagervej 8, 7100 i Vejle den 11. og/eller 12. april 2024.

Tiltrædelse og opstart hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

FORBUNDET AF KIRKE- OG KIRKEGÅRDS ANSATTE, Solbakken, 7260 Sønder Omme

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6016569

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet