Reservedelsassistent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Reservedelsassistent

Interesserer du dig for teknisk salg og indkøb? Arbejder du ansvarsbevidst med registrering af ind- og udgående varer fra lager? Så er det måske dig, vi søger til et spændende job som reservedelsassistent hos Sealing System.

 

Om Sealing System

Vi er en af Skandinaviens førende leverandører af komplette pakke- og palleteringsanlæg. Vi beskæftiger ca. 150 dygtige og engagerede medarbejdere, som har stor viden og erfaring inden for system- og maskinløsninger.

Det betyder meget for os, at vores kunder har tillid til os, og til vores evner til at udvikle den helt rigtige løsning til deres produktionslinjer. Vi ser vores kunder som samarbejdspartnere og sammen skaber vi de bedste løsninger.

Vi arbejder indenfor 4 kundesegmenter, hvor vi samarbejder med nogle af de største virksomheder i norden: 

Industri

Food

Pharma

Bio Solutions

 

Se mere om os i vores profilvideo via linket: https://youtu.be/rCd0iUW6iVQ    


Jobbet som reservedelsassistent
Vi er i vækst og søger derfor endnu en reservedelsassistent, til vores nuværende team af 5.

Du kommer til at spille en nøglerolle i virksomhedens reservedelsafdeling, hvor du skal servicere danske såvel som internationale kunder samt Sealing Systems interne afdelinger.

 

Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver bl.a. være:

  • Ordreekspedition, support og salg af reservedele, telefonisk og pr. e-mail
  • Rådgivning og support omkring reservedele
  • Kunde og leverandørkontakt 
  • Opdatering og vedligeholdelse af stamdata på varer og reservedele

 

Du kommer med
Du har en maskinteknisk baggrund og gerne erfaring med reservedelsekspedition af teknisk karakter fra en lignende stilling. Du er proaktiv i salgsøjemed og motiveres af at skabe og pleje tætte kunderelationer. Du trives med en stor kontaktflade og møder kunder og kolleger med et smil, også i telefonen og pr. mail.
Du er god til at kommunikere, både på dansk, engelsk og gerne tysk. Du er vant til at bruge PC i dit arbejde og det vil være en fordel, hvis du har erfaring med læsning af tegninger i AutoCAD samt ordrehåndtering i Microsoft D-365.

 

Det tilbyder vi
Du vil opleve fleksibilitet fra vores side, i forhold til at planlægge din arbejdsdag. Hos os træder du ind i en åben og uformel virksomhedskultur, der bærer præg af tillid til hinanden og hvor vi er stolte af de løsninger, vi leverer.  

Vores personaleforening skaber sammenhold på tværs af afdelinger igennem arrangementer som fx julefrokost, sommerfest og diverse andre aktiviteter i løbet af året. Kantinen serverer både kolde og varme frokostretter. Vi tilbyder gage efter kvalifikationer, som bl.a. omfatter pensionsordning og sundhedsforsikring.

Der er tale om en stilling på fuld tid.  
 

Ansøgning og kontakt:
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Reservedelschef Morten Bjørnskov Pedersen på tlf. 61 61 00 22 eller mail mbp@sealing-system.dk. 

Send os din ansøgning med det samme, da vi holder samtaler løbende og ansætter når den rette kandidat er fundet.

Ansøgningsfrist: 09-08-2023

Tiltrædelse: Efter aftale

Du søger ved at klikke på linket. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Sealing System A/S, Hedemarken 1, 7200 Grindsted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://SealingSystemAS.reqruiting.com/Job.aspx?id=16041

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877094

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet