BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Reservedelsassistent
Interesserer du dig for teknisk salg og indkøb? Arbejder du ansvarsbevidst med registrering af ind- og udgående varer fra lager? Så er det måske dig, vi søger til et spændende job som reservedelsassistent hos Sealing System.
Om Sealing System
Vi er en af Skandinaviens førende leverandører af komplette pakke- og palleteringsanlæg. Vi beskæftiger ca. 150 dygtige og engagerede medarbejdere, som har stor viden og erfaring inden for system- og maskinløsninger.
Det betyder meget for os, at vores kunder har tillid til os, og til vores evner til at udvikle den helt rigtige løsning til deres produktionslinjer. Vi ser vores kunder som samarbejdspartnere og sammen skaber vi de bedste løsninger.
Vi arbejder indenfor 4 kundesegmenter, hvor vi samarbejder med nogle af de største virksomheder i norden:
Industri
Food
Pharma
Bio Solutions
Se mere om os i vores profilvideo via linket: https://youtu.be/rCd0iUW6iVQ
Jobbet som reservedelsassistent
Vi er i vækst og søger derfor endnu en reservedelsassistent, til vores nuværende team af 5.
Du kommer til at spille en nøglerolle i virksomhedens reservedelsafdeling, hvor du skal servicere danske såvel som internationale kunder samt Sealing Systems interne afdelinger.
Mere specifikt vil dine arbejdsopgaver bl.a. være:
- Ordreekspedition, support og salg af reservedele, telefonisk og pr. e-mail
- Rådgivning og support omkring reservedele
- Kunde og leverandørkontakt
- Opdatering og vedligeholdelse af stamdata på varer og reservedele
Du kommer med
Du har en maskinteknisk baggrund og gerne erfaring med reservedelsekspedition af teknisk karakter fra en lignende stilling. Du er proaktiv i salgsøjemed og motiveres af at skabe og pleje tætte kunderelationer. Du trives med en stor kontaktflade og møder kunder og kolleger med et smil, også i telefonen og pr. mail.
Du er god til at kommunikere, både på dansk, engelsk og gerne tysk. Du er vant til at bruge PC i dit arbejde og det vil være en fordel, hvis du har erfaring med læsning af tegninger i AutoCAD samt ordrehåndtering i Microsoft D-365.
Det tilbyder vi
Du vil opleve fleksibilitet fra vores side, i forhold til at planlægge din arbejdsdag. Hos os træder du ind i en åben og uformel virksomhedskultur, der bærer præg af tillid til hinanden og hvor vi er stolte af de løsninger, vi leverer.
Vores personaleforening skaber sammenhold på tværs af afdelinger igennem arrangementer som fx julefrokost, sommerfest og diverse andre aktiviteter i løbet af året. Kantinen serverer både kolde og varme frokostretter. Vi tilbyder gage efter kvalifikationer, som bl.a. omfatter pensionsordning og sundhedsforsikring.
Der er tale om en stilling på fuld tid.
Ansøgning og kontakt:
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Reservedelschef Morten Bjørnskov Pedersen på tlf. 61 61 00 22 eller mail mbp@sealing-system.dk.
Send os din ansøgning med det samme, da vi holder samtaler løbende og ansætter når den rette kandidat er fundet.
Ansøgningsfrist: 09-08-2023
Tiltrædelse: Efter aftale
Du søger ved at klikke på linket.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Billund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Sealing System A/S, Hedemarken 1, 7200 Grindsted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://SealingSystemAS.reqruiting.com/Job.aspx?id=16041
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877094