På vegne af vores kunde BC Energiservice, søger vi en administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ medarbejder søges til deltidsstilling hos BC Energiservice

  

Er du uddannet i bogholderi eller har erfaring indenfor området? Er du kundeorienteret, dedikeret og klar til at blive en del af et team, hvor faglighed og godt kollegaskab er i højsædet? Så er det måske dig, vi leder efter til at styrke vores team hos BC Energiservice i Sdr. Omme.

 

Om virksomheden:

Som bogholder hos BC Energiservice bliver du en del af en dynamisk virksomhed med 6 medarbejdere, hvor faglig stolthed og sammenhold vægtes højt. Trods BC Energiservice blev startet for under 5 år siden, har vi allerede gjort en markant forskel på markedet for varmepumpeservice i Jylland og Fyn, med flere spændende projekter på vej.

 

Dine opgaver:

Dine ansvarsområder vil være varierede, herunder kundekontakt, planlægning af serviceopgaver, lønhåndtering, moms, fakturering, kontakt til revisor samt diverse ad hoc-opgaver. Du bliver virksomhedens blæksprutte og skal kunne jonglere flere opgaver samtidigt.

 

Vi tilbyder:

  • Ansvar for koordinering af egne arbejdsopgaver.
  • Muligheder for faglig udvikling i en branche i vækst.
  • En flad organisationsstruktur, hvor der er kort vej fra idé til handling.
  • Et professionelt arbejdsmiljø med fokus på dialog, samarbejde og støtte i opgaveløsningen.
  • Et kollegialt og sjovt arbejdsmiljø, hvor vi alle stræber efter at udvikle os og avancere sammen.

 

Dine kvalifikationer:

  • Uddannet bogholder eller erfaring inden for området.
  • Kompetent i administrative opgaver og kundekontakt.
  • Evne til at håndtere flere opgaver samtidigt.
  • Kendskab til Economic er en fordel, men ikke et krav.

 

Vi værdsætter vores forskelligheder, men deler en fælles vision – vores arbejdsdage handler om at have det sjovt, at vokse personligt og professionelt, og at bevæge os fremad sammen. I vores virksomhed står vi sammen og møder hinanden med åbenhed og ærlighed. Når fejl sker, ser vi dem som læringsmuligheder, og vi bruger dem til at vokse stærkere – som et team.

 

Løn og ansættelsesvilkår:

Løn forhandles individuelt, og du får stillet en arbejdsstation til rådighed på virksomhedsadressen i Sdr. Omme.

 

Sådan ansøger du:

Kontakt Bjørn Jespersen på tlf. 2521 4959 eller Cuno Holmgaard på tlf. 2168 3728 eller send en skriftlig ansøgning til Info@BCEnergiservice.dk. Vi indkalder løbende til samtaler.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

(20-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

JVR Consult ApS, Ånumvej, 6900 Skjern

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955892

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet