BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Administrativ medarbejder søges til deltidsstilling hos BC Energiservice
Er du uddannet i bogholderi eller har erfaring indenfor området? Er du kundeorienteret, dedikeret og klar til at blive en del af et team, hvor faglighed og godt kollegaskab er i højsædet? Så er det måske dig, vi leder efter til at styrke vores team hos BC Energiservice i Sdr. Omme.
Om virksomheden:
Som bogholder hos BC Energiservice bliver du en del af en dynamisk virksomhed med 6 medarbejdere, hvor faglig stolthed og sammenhold vægtes højt. Trods BC Energiservice blev startet for under 5 år siden, har vi allerede gjort en markant forskel på markedet for varmepumpeservice i Jylland og Fyn, med flere spændende projekter på vej.
Dine opgaver:
Dine ansvarsområder vil være varierede, herunder kundekontakt, planlægning af serviceopgaver, lønhåndtering, moms, fakturering, kontakt til revisor samt diverse ad hoc-opgaver. Du bliver virksomhedens blæksprutte og skal kunne jonglere flere opgaver samtidigt.
Vi tilbyder:
- Ansvar for koordinering af egne arbejdsopgaver.
- Muligheder for faglig udvikling i en branche i vækst.
- En flad organisationsstruktur, hvor der er kort vej fra idé til handling.
- Et professionelt arbejdsmiljø med fokus på dialog, samarbejde og støtte i opgaveløsningen.
- Et kollegialt og sjovt arbejdsmiljø, hvor vi alle stræber efter at udvikle os og avancere sammen.
Dine kvalifikationer:
- Uddannet bogholder eller erfaring inden for området.
- Kompetent i administrative opgaver og kundekontakt.
- Evne til at håndtere flere opgaver samtidigt.
- Kendskab til Economic er en fordel, men ikke et krav.
Vi værdsætter vores forskelligheder, men deler en fælles vision – vores arbejdsdage handler om at have det sjovt, at vokse personligt og professionelt, og at bevæge os fremad sammen. I vores virksomhed står vi sammen og møder hinanden med åbenhed og ærlighed. Når fejl sker, ser vi dem som læringsmuligheder, og vi bruger dem til at vokse stærkere – som et team.
Løn og ansættelsesvilkår:
Løn forhandles individuelt, og du får stillet en arbejdsstation til rådighed på virksomhedsadressen i Sdr. Omme.
Sådan ansøger du:
Kontakt Bjørn Jespersen på tlf. 2521 4959 eller Cuno Holmgaard på tlf. 2168 3728 eller send en skriftlig ansøgning til Info@BCEnergiservice.dk. Vi indkalder løbende til samtaler.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Billund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(20-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
JVR Consult ApS, Ånumvej, 6900 Skjern
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955892